perjantai 4. heinäkuuta 2014

Erävoitto......

Siinä ne tuijottaa minua mokomatkin . Melkein kuulen niiden nauravan siis
jos ne osaisivat nauraa niin minun heikkoudelleni sille ne nauraisivat.
Ystävät olivat eilen kylässä. Ihanat sellaiset tai jos tarkennan niin eihän
meillä käy kuin ihania ystäviä. Eihän sellaiset ihmiset ole ystäviä jos
he eivät ole ihania.Jos taas he eivät ole ihania eivät he meillä
käykkään. No se siitä asiaan.
Ystävät olisivat voineet  sen verran minua auttaa
ja syöneet nuo mokomat KEKSIT pois ilkkumasta minulle.
Suuri sokerin himo on iskenyt minuun. Ärsyttävä sokerin himo.
Päätän tehdä voileivän ja onnittelen itseäni. Leivässä ei ole
sokeria siispä sen voin syödä.
Tämä iän ikuinen taistelu makeasta on saatava kuriin keinolla millä
hyvänsä. Kadonneen vyötärön metsästys on jälleeen kerran
alkanut. Kesäkuntoon on liian myöhäistä mutta kevyempi olo
 siihen tähtään.Tänään erävoitto keksit jäi keppoon......

Teen ostokseni kaupassa kiireellä....kuten aina. Minulla nyt on
vaan sellainen tapa. Jos näen kaupassa tutun niin yleensä ihmiset
reagoivat näkemiseeni."Hei,onko sulla kiire!" kai mulla sitten on
tai sitten vain haluan sieltä jostain syystä nopeasti pois....
AUTS varvas...isken sen altaan kulmaan. Tekisi mieli huutaa muutama
hieman epä fiksu sana, mutta kumma kyllä se jää huutamatta.
Allas täynnä jäätelöä. Voi ihanuus mitä uutuuksia on taas tullutkaan.
Ei niitä tule tarkasteltua sen enenpää, ostan yleensä jotain pieniä
puikkoja tai jonkun epämääräisen litran paketin. Tunnen miten henki alkaa
salpautua ja vesi tulee kielelle. MUN ON IHAN PAKKO MAISTAA
NOITA JOKAISTA! Hetken hurmoksesta toivuttuani järki alkaa
pikku hiljaa palautua ja suljen hitaasti altaankannen. Muistiini
on palautunut että koti pakkasessa on vierasvara. Erävoitto.....

Tuskin on kulunut tuntiakaan kun olen jälleen kotona ja jääkaapin
täyttö alkaa.
Hyllyt olivatkin aika tyhjät eli saan rauhassa asetella
kaikki tavarat omille hyllyilleen. HOMEJUUSTOA mitä ihmettä
se on jäänyt viilipurkin taakse. Minun suurta herkkuani valkohome
juustoa. Sitä nyt ei voi vastustaa kukaan ja päiväyskin on just ja tässä
se on syötävä välittömästi. Pelkkä ajatus saa vyötäröni turpoamaan
vimmatusti ja tunnen suussani valtavan rasvan maun.
Päätän jättää paketin kiinni ja syöttää sen myöhemmin langan
laihalle miehelleni. Erävoitto....

Illalla pohdin miten kummassa minulle tuli juuri ne geenit kun
sokerinhimo geenejä jaettiin miksi minä en saanut niitä En tykkää
sokerista geenejä. Laitan  veden kiehumaan ja katselen tee vaihto-
ehtoja mitä kaapista löytyy. Kuin pilkkaa,pöydälle putoaa
Valkoinen elefantti tee. Minua huvittaa taitaa taas olla enkelit
asialla muistuttamassa hellästi. "Jos syöt makeaa sinusta tulee
valkoinen elefantti!" Päätän kuitenkin juoda tätä teetä se maistuu
greipille ja sitruunalle....suosittelen.

Erävoitto herkuttelulle .... Joskus se onnistuu toisiaan se menee
täysin pieleen. Väliäkö sillä sellaista se on tämä onnellinen elämä.....


Jossain välissä se keppo tyhjeni erätappio....  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti